ПОЛІТИКА
у сфері якості
органу з оцінки відповідності та сертифікації
Державного підприємства «Український медичний центр сертифікації»
Міністерства охорони здоров’я України
Головна мета ДП «УМЦС» – максимально зменшити ризики споживачів в сфері обігу медичних виробів та медичних послуг.
Для досягнення мети ми:
- постійно підвищуємо рівень якості надання послуг з оцінки відповідності та сертифікації систем управління якістю, результати яких базуються виключно на об’єктивно отриманих свідоцтвах відповідності;
- забезпечуємо неупередженість, незалежність, відсутність конфлікту інтересів при наданні послуг з оцінки відповідності та сертифікації систем управління якістю;
- збільшуємо долю на ринку послуг з оцінки відповідності та сертифікації систем управління якістю для охоплення найбільшої кількості медичних виробів та систем управління якістю;
- підвищуємо кваліфікацію і компетентність персоналу, забезпечуємо працівникам підприємства можливості інтелектуального розвитку, достойного рівня заробітної плати та соціальних гарантій;
- забезпечуємо захист будь-якої конфіденційної та приватної інформації;
- забезпечуємо публічний доступ до актуальної відкритої інформації стосовно результатів оцінки, перевірки та сертифікації;
- розширюємо сфери надання послуг.
Для цього керівництво підприємства ставить перед собою наступні завдання:
- забезпечувати функціонування системи управління якістю згідно з вимогами ISO 9001, а також розроблення та впровадження заходів щодо її постійного вдосконалення;
- підтримувати та зміцнювати репутацію надійного постачальника високоякісних послуг;
- покращувати якість надання послуг та збільшувати сферу акредитації органу за рахунок впровадження нових стандартів й вдосконалення методів проведення аудитів;
- залучати персонал, який приймає участь в роботах з оцінки відповідності медичних виробів та сертифікації систем управління якістю, що має достатній рівень освіти, підготовки та компетентності;
- забезпечувати постійне цілеспрямоване професійне навчання і залучення всіх працівників у процес вдосконалення діяльності органу;
- забезпечувати сучасний рівень вимог до умов праці, моральну і матеріальну зацікавленість всіх співробітників в покращенні якості послуг, що надаються.
Керівництво органу з оцінки відповідності та сертифікації бере на себе відповідальність за забезпечення ресурсами для реалізації Політики в сфері якості та доведення її до кожного працівника органу з оцінки відповідності та сертифікації.